fredag 4 februari 2011

Björntröja!

Var och hälsade på mina föräldrar i lördags och då fick jag garn och mönster av mamma till en björntröja till Lukas. Verkligen jätte söt och härligt garn som gör att tröjan kommer bli lite "luddig", eller hur man ska beskriva det. Måste dock skynda mig att sticka nu för det är bara två år på tröjan och Lukas är ju rätt stor i storlekarna och dessutom så är det små söta öron på den och det kanske han inte uppskattar när han blir lite äldre:) Har hittills stickat klart bakstycket så nu ska jag börja på framstycket.

3 kommentarer:

  1. vilken söt!! :) det går fort för dig att sticka nu :) jag har faktiskt börjat brodera igen, känns riktit kul :) vi skall ju läsa hela vilhelm moberg sviten om utvandrarna, jag lyssnar på den på ljudbok och då kan man brodera samtidigt hihi kramar

    SvaraRadera
  2. Åh vad bra att du kan brodera samtidigt som du pluggar:) Vad broderar du på? Blir så nyfiken:) Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag kör på huset igen :) tänkte jag skulle hinna sitta en del idag! Vi måste ha mobiluppdatering sen men inte riktigt än haha måste hinna göra lite mer först så du ser någon skillnad :) kramar

    SvaraRadera